Plus
Δοκιμάστε τον premium λογαριασμό
0   Είδη
#
0,00 €
Το καλάθι σας είναι άδειο

Θερμουίτ/σιαγώνα για τη μοτοσικλέτα σας

Κατάστημα ανταλλακτικών μοτοσικλετών – Επιλέξτε το μοντέλο της μοτοσικλέτας σας:
1
2
3
Παραγγείλτε οικονομικά Θερμουίτ/σιαγώνα για μοτοσικλέτες
  • Safe Order 200 μέρες για
    Ασφαλής Παραγγελία 200 μέρες
  • Εγγύηση καλύτερης τιμής Θερμουίτ/σιαγώνα
    Κάντε αποδοτικές αγορές!
Τεράστια διαδικτυακή συλλογή από μάρκες moto Θερμουίτ/σιαγώνα
Θερμουίτ/σιαγώνα Για Τοπ μάρκες μοτοσικλετών
  • Υψηλής ποιότητας Θερμουίτ/σιαγώνα για BMW MOTORCYCLES
  • Υψηλής ποιότητας Θερμουίτ/σιαγώνα για HONDA MOTORCYCLES
  • Υψηλής ποιότητας Θερμουίτ/σιαγώνα για TRIUMPH MOTORCYCLES
  • Υψηλής ποιότητας Θερμουίτ/σιαγώνα για SUZUKI MOTORCYCLES
  • Υψηλής ποιότητας Θερμουίτ/σιαγώνα για YAMAHA MOTORCYCLES
  • Υψηλής ποιότητας Θερμουίτ/σιαγώνα για HUSQVARNA MOTORCYCLE
  • KAWASAKI MOTORCYCLES
  • FANTIC MOTORCYCLES
  • PEUGEOT MOTORCYCLES
  • BRIXTON MOTORCYCLES
  • SYM MOTORCYCLES
  • KTM MOTORCYCLES
  • INDIAN MOTORCYCLES
  • NORTON MOTORCYCLES
  • APRILIA MOTORCYCLES
  • DUCATI MOTORCYCLES
  • G.A.C. MOTORCYCLES
  • SACHS MOTORCYCLES
Περισσότερο

Θερμουίτ/σιαγώνα για μοτοσικλέτες: Οι κορυφαίοι σε πωλήσεις του καταλόγου μας

Τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι αυτά που αγοράζονται συχνότερα από τον κατάλογο Θερμουίτ/σιαγώνα μας. Η ευρεία γκάμα προϊόντων από κορυφαίες μάρκες, θα σας επιτρέψουν να επιλέξετε σε προνομιακές τιμές και να διασφαλίσετε τη βέλτιστη εφαρμογή στο σας μοτοσικλέτα.

Τα τακάκια φρένων της μοτοσικλέτας είναι μέρος του συστήματος που ευθύνεται για το σταμάτημα του οχήματος. Αποτελούν πλάκες με επενδύσεις τριβής επάνω τους. Με την πίεσή τους στους δίσκους, δημιουργείται τριβή που καθίσταται αναγκαία για την επιβράδυνση της περιστροφής των τροχών.

Τα είδη των τακακιών των φρένων των μοτοσικλετών

Με βάση τη θέση εγκατάστασής τους:

  • Εμπρόσθια. Ο κύκλος ζωής τους κυμαίνεται στα 15.000 έως 20.000 χλμ.
  • Οπίσθια. Αν δεν εκτεθούν σε εξαιρετικά φορτία, ενδέχεται να λειτουργούν σωστά για πάνω από 20.000 χλμ.

Με βάση το κύριο υλικό τους κατασκευής τους:

  • Από μέταλλο. Έχουν τη δυνατότητα να αντέχουν στις μεγάλες θερμοκρασίες και βοηθούν στο καθάρισμα των δίσκων. Χαρακτηρίζονται σχετικά οικονομικά και έχουν άψογη ικανότητα μετάδοσης θερμότητας. Οι επενδύσεις τριβής τους ενδέχεται να περιλαμβάνουν γραφίτη, ρητίνες, κεραμικά και άλλου είδους συστατικά.
  • Από άνθρακα. Σχεδιάζονται ειδικά για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και διαθέτουν υψηλή απόδοση. Για την ορθή τους λειτουργία, απαιτείται να προθερμανθούν. Μπορεί να γίνει χρήση τους αποκλειστικά μαζί με δίσκους φρένων από άνθρακα.

Αρκετοί κατασκευαστές διαχωρίζουν όλα τα τμήματα σε ποικίλες ομάδες με βάση τη μέγιστη (επιτρεπόμενη) θερμοκρασία τους:

  • Μέχρι τους 400 °C. Διαθέτουν, συνήθως, μαύρο χρώμα και χαρακτηρίζονται ιδανικά για καθημερινή χρήση, σε όχι ιδιαίτερα υψηλές ταχύτητες σε αστικές περιοχές.
  • Κάτω τον 650 °C. Τις πιο πολλές φορές, τα συγκεκριμένα τμήματα διαθέτουν πράσινο χρώμα. Είναι ειδικά σχεδιασμένα για αυτούς που προτιμούν ένα πιο δυναμικό στυλ οδήγησης.
  • Έως τους 750 °C. Απευθύνονται σε σπορ και σε εκτός δρόμου μοτοσικλέτες. Στην περίπτωση των σπορ, διαθέτουν κόκκινο ή χρυσό χρώμα και στην τελευταία περίπτωση, κίτρινο, γαλάζιο ή ναυτικό μπλε χρώμα.
  • Μέχρι τους 1000 °C. Πρόκειται για επαγγελματικά τακάκια φρένων μοτοσικλετών, για οδηγούς αγώνων. Κατά κανόνα, έχουν πορτοκαλί χρώμα.

Κάποιοι κατασκευαστές προσδιορίζουν το συντελεστή τριβής τους. Όσο πιο υψηλός είναι, τόσο αποτελεσματικότερη είναι και η πέδηση. Η συγκεκριμένη παράμετρος ενδέχεται να είναι η εξής:

  • C (0,15);
  • D (0,15-0,25).
  • Ε (0,35-0,45);
  • G (0,45-0,55).
  • Η (άνω του 0,55).

Βλάβες και τα αίτιά τους

  • Κρίσιμα μειωμένο πάχος. Πρωταρχικό σημάδι του είναι ο τσιριχτός ήχος που βγάζουν. Η παρατεταμένη χρήση, μετά το πέρας της προσδοκώμενης διάρκειας ζωής τους, αποτελεί την πιθανότερη αιτία.
  • Ανομοιόμορφη φθορά. Προκύπτει ως συνέπεια ζημιάς στην αντλία των φρένων. Η βλάβη γίνεται κατανοητή από την ελαττωμένη αποτελεσματικότητα της πέδησης.

Συμβουλές για τον τρόπο συντήρησης και αντικατάστασης των τακακιών των φρένων των μοτοσικλετών

  • Αλλάζετε τα τμήματα όταν το πάχος τους φτάσει τα 2 χιλιοστά. Το τεχνικό εγχειρίδιο της μοτοσικλέτας ενδέχεται να περιλαμβάνει κάποια ακριβέστερη τιμή. Εκτός από αυτό, ακόμα και ο παραμικρός ήχος από τη μονάδα, ο οποίος δεν δείχνει φυσιολογικός, αποτελεί σημάδι ότι απαιτείται επισκευή.
  • Αν το όχημα είναι εφοδιασμένο με δυο εμπρόσθια δισκόφρενα, θα πρέπει να αλλάξετε και τα δυο εμπρόσθια σετ τακακιών.
  • Όταν αγοράζετε ανταλλακτικά, να έχετε κατά νου ότι τα τακάκια των εμπρόσθιων μηχανισμών διαφοροποιούνται από αυτά των οπίσθιων. Να θυμάστε πως δεν μπορούν να μπουν τα εμπρόσθια στη θέση των οπίσθιων και εναλλάξ.
  • Μετά την τοποθέτηση καινούριων τμημάτων, θα πρέπει να γίνει εξαέρωση. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να πρεσάρετε τη μανέτα των φρένων πολλές φορές, συνεχόμενα: έτσι, το σύστημα θα ξαναγίνει πιο γρήγορα λειτουργικό.

AUTODOC: αποκλειστικά υψηλής ποιότητας ανταλλακτικά μοτοσικλετών

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε κορυφαίας ποιότητας τακάκια φρένων μοτοσικλετών. Στο σύνολό τους, τα προσφερόμενα προϊόντα του καταλόγου του AUTODOC είναι διαθέσιμα σε οικονομικές τιμές, ιδίως όταν ισχύουν οι προσφορές μας. Δώστε μια ηλεκτρονική παραγγελία μέσα σε μερικά λεπτά και αγοράστε τα καλύτερα προϊόντα για τη μοτοσικλέτα σας.

loader Παρακαλώ , περιμένετε...